tisdag 30 december 2008

Suck!















De gamla distanserna passar inte, jag får inte in bromsoket då. Känns som att även om jag lyckas få till två nya distanser kommer fram- och bakdrev inte att linjera utan kedjan kommer gå snett.
Bakdrevet på nya hjulet är för litet jämfört med det gamla så kedjan slackar nått enormt.

Ni kanske märker en viss bitterhet, det är för att jag är trött på skiten just nu! Vill ha tillgång till en verkstad så man kunde fixa till den här skiten nu.

Just det, jag har ingen hjulaxel heller. Den gamla är gängorna helt förstörda på. Fick en ny till hjulet som är böjd (det var därför jag fick den). Denna måste riktas.

Hittar inte borren till min borrmaskin så jag kan inte fästa mitt skruvstäd i arbetsbänken. Mao kan jag inte rikta axeln heller!

Gissa om man är trött, skönt att det är hockey i jkpg snart så jag får nått annat att tänka på!

Miffocykel snart åker du ut på annons!

Inga kommentarer: