tisdag 15 juni 2010

I morse...

..medans vår bussbiljett fortfarande gällde tog vi oss till shoppinggatorna här i stan.
Mia tog en upplevelse på ett massageställe. Det bestod i 20 min med fötterna i en damm där små fiskar åt upp all död hud på fötter och ben. Därefter tog hon en, vad som visade sig vara, aningen hård fotmassage på en timme. Jag visste att jag inte skulle klara av fiskar som naffsar mig under fötterna (jag är aningen dödskittlig) så jag strosade runt på stan på egen hand.

Köpte mig en extern blixt till min kamera. Lyckade iaf pruta ner den lite mer än 300 kr.




















Nu i eftermiddag blev vi liggande vid poolen här på hotellet. Om 2 timmar har vi reserverat bord på den snurrande restaurangen längst upp i KL-tower (det där höga tornet med en boll längst upp).

2 kommentarer:

Mattias, NiTRO.SE sa...

Åh, vilken lyx att hitta en sån blixt!

Nu blev jag fan avis!

Martin sa...

Jag hoppas den blir väl använd iaf :D