onsdag 10 november 2010

Sista arbetsdagen i USA avslutad

Började bra, fick en hel del gjort. Sen stötte jag på patrull med kontrollpanelen som strulade. Elektriker analyserade och analyserade utan att komma fram till vad felet kunde vara.

Hur som, känns det skönt att åka hem imorgon. Hoppas kollegan som dyker upp på fredag har bättre tur med sig och att de har gjort alla de saker jag har sagt åt dem att göra.

Det sura rapportskrivandet är också klart nu. Mao är det bara att slappa en stund innan man somnar!

Behöver så mkt sömn jag kan få. Jag kan inte sova på flygplan och det är en lång resa hem imorgon. först ca 2,5h flyg till New York, sen väntetid i ca 4 timmar. Därefter flyg i 8 timmar till Köpenhamn. Där ska jag vänta på tåg i 2 timmar. Sen tar väl x2000 allt mellan 2-10 timmar att åka till Nässjö med.

Over and out from the United States Of America!

3 kommentarer:

Mattias, NiTRO.SE sa...

Du är välkommen hem till snön :)

Wicked sa...

Härlig restid..och gött att du avslutar på det bästa sättet..med tåg som man alltid kan lita på..hehehe!

Martin sa...

Mattias: Jihooo, skotta det första man gör känns ju fantastiskt kul! (nu är väl snöslungorna sålde oxå förstås :/)

Wicke: O ja, de håller verkligen tidtabellen. Sista 2 åren har jag åkt med ett enda tåg som har hållit tiden hyffsat. Missade 2 anslutningståg till kastrup när jag skulle till usa, klarade mig på planet med blotta förskräckelsen ;)