tisdag 27 mars 2012

Min led-lampa har gett upp :'(

Published with Blogger-droid v2.0.4

3 kommentarer:

Mattias, NiTRO.SE sa...

Surt, jag måste säga att jag är sjukt nöjd med min (skulle jag kanske aldrig sagt).

Är det elektronik avfalls hörnan i garaget eller?

Vem är Jestin, och är han ledsen för att du har snott hans kvast? Det låter lite som en kille man inte ska jävlas med. Kommer han från Baltikum?

Martin sa...

Har varit sjukt nöjd med min med. den höll i ca 3 år iaf.

Jepp den ligger i ekektronikavfallshörnan, fast arbetsbelyningen fungerar, den ligger utanför den hörnan ;)

Jestin har själv smugit in i garaget och lämnat kvasten, den stod där när vi flyttade in. Så inga arga maffiakillar ifrån Baltikum som gjort hembesök och krävt oss på en ny kvast än iaf ;)

Mattias, NiTRO.SE sa...

än.... ;) de kommer nog.