onsdag 1 augusti 2012

Nu ska jag göra en "Mattias" ;)

Har ringt vårdcentralen och ska dit (strax innan Nelly ska till BVC i N-ö så klart) och bli undersökt.
Anledning: Muskelvärk i större delen av kroppen, huvudvärk, fötter som känns lite bortdomnade. Värst är det på kvällarna när jag lägger mig.

Har haft det här i över en vecka nu och jag har inte ansträngt min nått (om man bortser från veden, men det var ju igår).

Vi får se om jag blir dumförklarad eller har MS som mia googlade fram igår.

8 kommentarer:

Mattias, NiTRO.SE sa...

MS ja ha nu har man blivit ett allmänt tillstånd oxå..

(hehe nej jag tror inte du har MS, det är farligt att googla sina egna krämper :) ).

Hoppas du piggnar till snart, säkert bara skabb eller träningsvärk.

Martin sa...

lutar nog mer åt skabb då, jag har ju inte ansträngt mig på tre-fyra veckor! :D

Mattias, NiTRO.SE sa...

Då kan du lika gärna skita i vårdcentralen, duscha i 5-56 ggr per dag så har du snart andra problem att tänka på.

Martin sa...

7-8 rör med blod har gått på skabbanalys nu iaf.
;)

Mattias, NiTRO.SE sa...

Helrör?! om du inte va matt innan så lär du vara de nu.

O fan så det är något iallafall, usch då.

Martin sa...

Ja jag fick späda ut blodet med lite läkarsprit innan jag gick därifrån ;).

Doktorn var snäll och berättade att han inte kunde ställa diagnosen kronisk muskelvärk...än....det måste man ha i 3-4 månader. Var väl inte det man ville höra direkt ;).

Troligtvis nått virus som satt sig på mina muskler, provsvaren får utvisa om det kan stämma. Tog även boreliaprov och ett gäng andra.

Vore just snyggt att ha borelia en andra gång på mindre än 7 år!

Mattias, NiTRO.SE sa...

Aj aj aj.. fast nu ska vi inte gå händelserna i förväg. Vi får hoppas att du får något bra piller utskrivet som du kan äta ett par dagar och sen är du frisk som en nötkärna igen. Så att du åter igen är sugen på att se döden i vitögat ute i endurospåret, på easttowest och i maskrosbekämpning.

Martin sa...

Vi får se vad som ordineras på måndag. Han säger säkert att det går över tror vi ;)