lördag 7 december 2013

Kort resumé av dagen.

Nelly och jag åkte till jkpg på förmiddagen. Vi hann med ica maxi, plantagen och biltema. Korv innan vi åkte hem. Väl hemma var det dags för en sövpromenad. Slängde i mig lite lunch och lastade legacyn med snöslunga, spade och verktyg.
Slungade upp en gång så jag kunde parkera, fixade vajern till plogbladet, röjde snö. Körde fast med fyrhjulingen. Drog loss den med legacyn. Efter en stund till körde jag åter fast med fyrhjulingen. Fick.dra loss wrxen för att komma åt att koppla fast fyrhjulingen. Fastnar med legacyn. Får skotta och skotta för att komma loss. Skottar sen loss fyrhjulingen. Röjer klart. Åker hem. Fixar middag mha mia och nelly. Lägger nelly. Slungar bort vallen.

Nu ligger jag i soffan och har träningsvärk i stora delar av kroppen. :-)

Har varit aktiv idag helt klart :-).

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer: