lördag 16 augusti 2014

Jag tror att jag har vaknat femtielva ggr i natt.

Nelly har varknat av att hon hostar och har halsont. Vi sov iaf till 09.30 i morse, vilket var välbehövligt för oss båda.

Det känns dock som om hon är lite piggar idag trots feber. Iofs har hon fått alvedon.

Fick spontanbesök av en VRF750 nyss. Det är förra ägaren till IT:n som hade vägarna förbi och sa hej. Visade upp hans gamla pärla och han verkade gilla de små renoveringar jag gjort :D.


Nu kom jag på att jag måste skriva om en väldigt skum sak.
I våras var jag i kontakt med en snickare som skulle lämna offert. Efter samtalet bestämde vi att han skulle höra av sig när hans chef var tillbax från en resa. Hade han inte hört av sig v. X skulle jag ringa. Vecka X. kom och jag kom på att han inte hört av sig. Tänkte för mig själv att det är bäst jag ringer upp honom denna vecka. Antingen var det så att snickaren ringde samma dag som jag tänkte detta eller dagen efter. Jag tyckte att det var lite kul att han verkade känna av att jag tänkt tanken.

Hur som det var semestertider och vi bestämde att vi skulle höras av nu i aug istället då han skulle ha vägarna förbi för ett jobb i jkpg.
Igår när jag skulle in ett snabbärende på kvantum hade jag en renault traffic efter mig med företagets logga på. Då kom jag åter på att vi inte hörts av och att jag borde ringa honom nu. 2 min senare när jag hämtar ut en handscanner ringer min mobil....gissa vem som ringer?!! Jo snickaren och vi bokar in en tid :D. Jag tycker det är helskumt. avlyssnar han min hjärna på nått vis?!! :D

Inga kommentarer: