torsdag 15 april 2010

Halsont

I morse kl 04.13 vaknade jag av att halsen värkte nått enormt. Det var bara att bita ihop och försöka sova vidare. Värken i halsen har förföljt mig hela dagen. Jag hoppas att jag är hyffsat feberfri iaf.

Hursom har jag iaf överlevt dagen utan större men.

Imorgon ska allt startas upp. Det är väl aningen nervöst då vår anläggning inte är klar än, men vi hoppas att rörkrökare mm hinner bli färdiga så att utcheckning kan ske snabbt i morgon bitti.

SM-final 1 visas inte på tysk tv tyvärr. Scheisse!

3 kommentarer:

Ida sa...

kanal5 play funkar inte de heller ?

Henke sa...

Stopte på måndag?

Martin sa...

ida: Internet uppkopplingen är för långsam här på rummet tyvärr. mia höll mig underrättad via sms dock!

Henke: jag tror inte jag kommit hem till sverige då tyvärr. men gärna måndagen därpå!