lördag 23 juli 2011

Vad jag har rört till alla vikter de senaste månaderna...

Jag var helt hundra på att totalvikten på vår vagn var 1380kg. Potenta andra bilar som får dra så mkt med b-körkort och som är större än 9-3:an är inte många. Följande har jag hittat:
V70, mondeo, vectra och mazda 6 och subaru legacy.

Igår kontrollerade jag regbeviset på vagnen igen. Jag hade mixat ihop totalvikten och tjänstevikten.
tjänstevikt: 1080kg
totalvikt: 1300kg

Nu finns det betydligt fler bilar att välja emellan! wihoo!!

2 kommentarer:

Mattias sa...

Du det där är ju ett gissel med alla vikter hit och dit.

Så det är lätt hänt.

Martin sa...

absolut. det sjuka är att jag var helt 100 på att totvikten var 1380 på vagnen ha ha. tur att jag blädrade bland de papperna igår!380 på vagnen ha ha. tur att jag blädrade bland de papperna igår!