söndag 15 september 2013

Det lilla användabara materialet från min gopro


5 kommentarer:

Ida sa...

Störigt! Hjälp vad smalt det var i början. Trodde man startade mer på brädden än på längden eller vad man ska säga

Mattias, NiTRO.SE sa...

Surt! jag fick mig en dusch på samma ställe. Fast det var inte lika koncentrat så det gick att se igenom.

Martin sa...

Ida: I de riktiga klasserna startar man på bredden. I öppet spår är det rullande start. Jag har svårt att ta mig om när det är smalt med tyvärr så jag hamnar i lunktempot tills det blir brett.

Mattias: Ja det var lite synd. Iofs så räckte inte batteriet hela varvet ändå så det hade väl kvittat.
Kan man byta batteri i gopron?

Mattias, NiTRO.SE sa...

Ja då du byta, hade räckt längre om du inte haft lika många frames/sec. Min räckte precis en timme, borde oxå beställa ett extra bat.

Mattias, NiTRO.SE sa...

Ja då du kan byta, hade räckt längre om du inte haft lika många frames/sec. Nu var det 60/sec, hade du haft 30 hade den troligtvis klarat det dubbla. Min räckte precis en timme, borde oxå beställa ett extra bat.