lördag 17 oktober 2009

Jag överlevde två varv!


Det gick i snigelfart, men jag klarade det iaf.

9 kommentarer:

Ida sa...

Det är ju huvudsaken !

Martin sa...

Ja det var det för min del.
musklerna ömmar gott nu!

Wicked sa...

Jävligt bra martin.. all eloge till dig!!!

Hank Diesel sa...

Bra jobbat Martin! 2 varv idag är mycket bra gjort, med tanke på att du började i augusti 09. Lite styrketräning så kör du 4:a varv nästa år!

Ida sa...

Mattias har sniket till sig massage av siwan massör som anländer med bänken om en stund. Jag fick säga till honom jag förstår att du har ont du behöver inte låta mer nu. aj oj uff ...

Mattias, NiTRO.SE sa...

Ja de fint Martin, nästa år står du i första ledet, bara en 275 pers bakom vid start ;)

Nej fy helvete va vi skulle nervösskita den veckan i så fall :)

Martin sa...

ida: wtf, ska mattias få massage?! det är fusk värre!
Själv är jag ensam i helgen så jag kan stånka och stöna bäst jag vill....får inget medlidande dock ;).

Alla: tack tack, jag är nöjd och vid liv så kan det bli bättre?

Mattias: Ha ha nja jag skippar nog gemensam start nästa år oxå! Men kikar gärna på när du blir jagad av bålgetingar :D

Mattias, NiTRO.SE sa...

Blotta tanken gör att de bubblar i magen, panikångest när den är som värst att ligga först in i första kurva. Inte för att jag skulle lyckas med de, men jag skull aldrig klara pressen.. INTE TRILLA INTE TRILLA! haha

Öppetspår blir bra nästa år med tror jag. Men nu vet jag iallafall 2-3 till som är sugna :)

Martin sa...

Kan bli ett stort gäng som startar då :D