torsdag 22 oktober 2009

Varvar ner med en kopp java innan det är dags att höja tempot igen.



6 kommentarer:

Mattias, NiTRO.SE sa...

Ser ut som baksidan på A6 där Ida brukar komma ut. Fast motorvägen är ersatt med lite järnväg.

Mattias, NiTRO.SE sa...

Sked i koppen, kör du med någon tillsatts alltså? Jag trodde du va en kille som körde helt svart.

Martin sa...

Sen 2002 kör jag med mjölk i kaffet. normalt sett har jag aldrig sked i muggen, men idag tog jag en för att känna igen min egen mugg bland 4-5 andra muggar med samma färg.

Mattias, NiTRO.SE sa...

Sen 2002, hmm vad hände då efter som du kommer ihåg årtalet?

Martin sa...

Det var då min mage började strula så jag började med mjölk i kaffet (trodde det skulle vara skonsamt) sen har jag fortsatt med det.

Mattias, NiTRO.SE sa...

Big Pack Martin :)