tisdag 21 februari 2012

Uppdatering ang drivknut impreza GT -95

Ringde till Subaru i Vimmerby. När killen återkom menade han på att kransen satt på knuten (men han var inte helt säker, killen som brukar kolla upp det hela var i österrike och åkte skidor). Sen kollade han nått medans jag var i telefonen och då kom han fram till att kransen satt på navet precis som bilden jag fick ifrån Lkpg.

Ringde även till Subaruåf:en i Sävsjö. Hon sa att det var en knut utan abs-krans. Det fanns bara en original kvar i hela sverige. 6150:- kostar den ;) (44 pund känns bättre då).

Tror nog att jag vågar köpa två knutar utan abs-krans i från england nu om jag ska vara helt ärlig.

Jo nu tar jag tag i det. ska handla lite andra pryttlar därifrån med.

3 kommentarer:

Micke sa...

Hahaha ja de var en viss pris skillnad på knutarna... :P

Mattias, NiTRO.SE sa...

Jag hade sagt, synd att ni inte har två. Nu tvingas jag beställa från england. :)

Martin sa...

det är sjukt att det är sånna skillnader!