torsdag 27 augusti 2009

Har precis hämtat ut mitt skydd

Blev ett UFO Anaheim:

7 kommentarer:

Henke sa...

Då blir det åka av på måndag med ny kärra o skydd? Biltema har börjat med timräknare, kanske bättre kvalle än den du köpte!?

Wicked sa...

va varför ett ufo om man får vara så nyfiken?? för ja antar att du har grävt lite på skyddsområdet?? Biltemas är..??

Martin sa...

Henke: Hoppas på att få kärran innan måndag bara. Mr Janne hade inte hunnit med den alls idag. Ev får jag den imorgon, fast då är den inte besktigad. Hoppas på att vara fit for fight på Måndag. grymt sugen på att köra!

Wicke: Det hela började med att jag köpte en helkroppsväst på absoutmx. Säljaren var övertygad om att jag skulle ha en L. Den var för klumpig att köra i så jag bytte den. Mot en ryggplatta och ett UFO Anaheim bröst+axelskydd. Provade ett likadant förra veckan och det sitter riktigt bra med skydd för nyckelben och sidorna på revbenen. Gick ifrån mina principer med biltema här helt enkelt ;)

Mattias, NiTRO.SE sa...

Ser ut som en iMac ;)

nejdå gott att det satt som en handske.

Wicked sa...

i see. ja passformen är ju d som man ska gå efter absolut.. var den dyr??

Martin sa...

Mattias: ha ha absolut, passar mig perfekt då ;).

Wicke: Den gick loss på 750kr. Du ska förövrigt få tillbaka den jag låna av dig. "tvättad" och doftfri :D

Wicked sa...

hahaha ja den hade ja fan glömt.. blir d cross för mig med nu tänker ja investera i ny hehehe!