tisdag 16 augusti 2011

Det börjar bli ont om platser nu

Inte bra

8 kommentarer:

Mattias, NiTRO.SE sa...

Då får du bestämma dig då.

Martin sa...

svårt när grabbarna grus har stora svårigheter att bestämma sig.

Jag har redan bestämt mig. Körs det öppet så kör jag det med , om det bestäms innan SS-platserna är slut, körs det motion kör jag SS.

Finns det bara 2-3 platser kvar kör jag ss och ber till alla gudar att grabbarna grus kör motion....

Ida sa...

Förlåt men varför låter det som det ska framkallas lite dåligt samvete ?!

Martin sa...

Det är inget försök att framkalla dåligt samvete från min sida.

Jag har lika svårt att bestämma nått när jag inte vet hur de andra ska göra som de har att bestämma vad de ska köra.

Vad de än väljer så är det ok, men jag som väljer mellan två olika evenemang där det ena har begränsat antal platser sitter lite på en dum sits.

Därav min kommentar till mattias kommentar. Tror vi är lika kluvna båda två.

Dock verkar det som om jag ska sluta skriva eftersom det är andra gången ett av mina inlägg misstolkas.

Inlägget med kommentarer kan tas bort helt om så önskas.

Ida sa...

När man läser det kan man lätt tolka det som att det finns en risk för att om du står utan evenemang sen så är det för att någon annan inte kunnat bestämma sig innan det var försent.
Och skulle det bli öppet spår eller vad de nu heter så är det också fel val om du bestämmer dig för bilkörningen.. Äh skit samma jag var bara nyfiken.B-)

Martin sa...

Jag kommer inte stå utan evenemang, hårdbevakar SS-platserna och kommer skriva upp mig när det finns 2-3 platser kvar även om jag inte vet hur killarna bestämt sig (jag vill inte stå utan nått). Det jag menar är att det vore trist om de senare bestämmer sig för öppet spår när jag anmält mig till SS. Eftersom jag gärna kört det tillsammans med dem.

Jag vet inte om det förklarade nått bättre. Men som sagt var, jag försöker inte få nån att få dåligt samvete.

Jag kände mig bara tvungen att besvara första kommentaren eftersom jag har MINST lika svårt att bestämma mig som de andra men jag väljer mellan två olika evenemang med olika deadlines och jag skulle helst inte vilja missa öppet spår om de väljer det. (vi sitter i samma sits fast ändå olika, det är ju bara för dem att bestämma sig med ;)).

Väljer de motionsklassen så är SS det perfekta lösningen för mig.

Ida sa...

Får man inte avboka då ? Så att man anmäler sig till båda och plockar bort det som sedan inte passade

Martin sa...

På ränneslättsloppet får man tillbaka del av startavgiften men inte hela om man avanmäler nån dag innan start har jag för mig.

SS är ej avbokningsbart. Har man betalt=man är anmäld får man inga pengar tillbaka då det evenemanget är till självkostnadspris och anordnas av privatpersoner som inte vill stå för banhyran om inte folk dyker upp vilket är helt förståligt. Jag har själv arrangerat en träff där och man vill inte ta pengar från egen kassa för att betala banhyran om folk helt plötsligt inte dyker upp som anmält sig. Nu har banhyran höjts med 100% oxå.