torsdag 27 december 2012

Funderar på en julklapp till mig själv

Hade från första början funderingar på en ny lur (min har blivit så seg och värdelös sen senaste uppdateringen av programvaran samt att internminnet är fullt när appar ska uppdateras :/).

Men funderar på att behålla den trots allt och skaffa mig en lite surfplatta (androidbaserad då, jag vill inte ha nån groda).

Vill inte lägga mkt pengar men vill ha mest prestanda i den pengaklassen jag tänkt. Tror jag vet vilken jag vill ha.

Nu ska jag bara låta det sjunka in och funderar på om det är rätt val eller ej.

2 kommentarer:

Ida sa...

Då var de inte bara jag som hade de problemet då! Kvittade vad man gjorde så var de fullt jämt. Jag har bytt min mot en iPhone, som jag aldrig skulle ha!

Martin sa...

För mig är det när det fördömda facebook ska uppdateras. brukar hjälpa att avinstallera det och installera på nytt.

Det är mest senaste uppdateringen av android som strulat till min telefon.

Ifån, inte illa. Får se hur länge jag kan hålla mig borta från dem :D.