söndag 21 september 2014

Tre varv blev det totalt.

Fick för mig att nmk öppnade 09.30. Ack så fel jag hade :-).
Väl ute på banan vid 10 körde jag ett uppvärmningsvarv. Tid 22.25. Kändes segt i kroppen. Drack vatten och snackade med ett gäng från Hillerstorp innan jag begav mig ut på två varv i en stöt. Första kändes bra, även uppe i skogen.  Tid 20.30. På andra tröttnade kroppen lite mer och tiden blev 21.37.
Är nöjd att jag kommit igång igen. Ska försöka hålla lite kontinuitet i körandet nu.
Helst vill jag varva med båda hojarna.
Har dock lite renovering på IT:n efter rännet. Bakfjädringen måste ses över innan nästa körning.

2 kommentarer:

Mattias, NiTRO.SE sa...

Jag läste att du körde 10 uppvärmingsvarv.. höll på att sätta i halsen. Sen läste jag om och rätt.

Ja av bilderna att dölja ser Chopper IT´n ut att behöva lite kärleks där bak. :)

Martin sa...

Ha ha ja det hade varit nått det!

Nja, den är lite låg ibland, men slår aldrig igenom. Det räcker nog med att öka förspänningen lite. Men innan dess måste jag få dit ena halvan av fjäderguiden som vibrerade bort. Lyckligtvis tappade jag den inte i skogen utan den ramlade bort i garaget när jag rullade in hojen efter rännet :D.