söndag 11 augusti 2013

Idag var det dammfritt i Norrahammar.

Halt, lerigt och blött var ledorden. Var kul trots att mina varvtider inte var snabba. Blev ett uppvärmningsvarv först. Sen två varv på raken. Körde omkull 4 ggr på de två varven. Tog musten ur mig. Sista vurpan var pga en kamikazetall som anföll mig. Slutade med att vänsterhanden hamnade mellan styre och tallen. Ömmande och pulserande hand fick mig att andas lite innan jag körde färdigt varvet.

Väl i depå tänkte jag skippa sista varvet då handen ömmade men ångrade mig och gick ut på ett kortvarv, som blev ett långt av bara farten. Bästa tiden hade jag på det varvet.

Nu har ringfingret svullnat upp och blivit blått. Jag får inte på vigselringen ens.

Får hoppas det går ner snabbt. Vill köra mer denna veckan. Måste börja få upp flås till rännet!

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer: