tisdag 27 augusti 2013

MItt gargaemek gick inge bra idag

Monterade dit vånster barkbuster ifrån biltema, men den satt inge bra. Satt för nära kopplingsgreppet samt att den skavde mot lyskåpan. Testade att montera den högra med men då blev det för tight mot gasrullen så den inte gick tillbaka.

Tröttande och drog ut expanderbultarna som blev rätt tillknycklade av min stora polygrip.

Nya handtag är det enda som blev monterat. Biltemas barkbuster åker på tippen, tror inte jag kan få pengarna tillbaka när expanderbulten är kassa.

3 kommentarer:

Mattias, NiTRO.SE sa...

Va surt, då gäller det att tänka till innan man beställer en dyrare produkt. Ifall de är likadana dvs.

Martin sa...

Jag skippar nog dem. Har redan testat att krocka med träd så varför ska jag ha sånna skydd nu, när jag vet att det gör ont och bör undvikas ;)

Mattias, NiTRO.SE sa...

Ah smart!