onsdag 24 mars 2010

Beställd!

Får den v14. Tack tre, det var generöst!

12 kommentarer:

Mattias, NiTRO.SE sa...

Fantastisk ska de va oxå, det är inte dåligt att utlova de :)

Martin sa...

Är det inte det får jag byta...då ljuger de i reklamen!

Mattias, NiTRO.SE sa...

Ja med all rätt!

Jimmy sa...

Vill också ha lite Fantastisk Android nu... Spotify i mobilen skulle vara helrätt för mej, som har de på typ 28 timmar om dygnet.

Martin sa...

Jimmy: precis, funderar på premiumkonto till spotify när jag fått mobilen :D

Wicked sa...

spotify är överreklamerat, tacka vet ja swebits =) ska bli intressant med recension!

Mattias, NiTRO.SE sa...

Har du de i mobilen med premium så kan du ju ta de vart du vill, du kan ju även ha offline lista i en månad. Ska du ha samma utbud från swebit i telefonen så får du tanka på bra. ;)

Martin sa...

Spotify is the shit tycker jag. kör det för fullt på jobbet. Helst skulle jag vilja ha det i bilen oxå!

Mattias, NiTRO.SE sa...

Då är ju premium i mobilen den rätta vägen att gå. Nästan så jag oxå börjar fundera.

Martin sa...

Precis, och sen en koppla via aux till bilstereon!

Mattias, NiTRO.SE sa...

Javol, eller som jag har på min N85:a FM-Sändare.

Jimmy sa...

Lite så jag tänkte också.. Så klumpigt att ha laptopen i passagerarsätet :) Är för övrigt redan premium. Tycker det är lätt värt 99:-/mån för att ha apmycket musik lätt och smidigt tillgängligt.