tisdag 23 mars 2010

Vi snackar android och tandläkarbesök.


Om 2h och 20 min får jag min dom.

5 kommentarer:

Mattias, NiTRO.SE sa...

Oj det är en intensiv diskussion, han är ju helt blodig i käften. Eller visar han bara hur din mun kommer se ut? hoppas inte.

Martin sa...

Jag var duktigt skakis när jag kom fram till tandläkaren vill jag lova!

Mattias, NiTRO.SE sa...

Du trodde att ankan kanske satt på
sanningen någonstans?

Nej jag har oxå respekt för tandläkaren, varför vet jag inte riktigt :)

Martin sa...

Jag har varit med om när det skvätt blod ut ur min mun (iofs var det när det plockade bort en tandställning, men ack så obehagligt!)

Mattias, NiTRO.SE sa...

En gång trodde jag att jag fått muncanser, men de va inte riktigt så allvarligt som sköterskan fick mig att tro. Hon vägrade svara på mina frågor, där låg jag med slemsug och femton andra maniker i munnen. Medans hon febrilt sprang runt letade efter tandläkaren så att han kunde ge mig det hemska beskedet om att jag hade början på ett hål.