måndag 22 mars 2010

Jag har lite ångest

Det finns för få telefoner på tre.se att välja emellan.

* Satio har jag velat ha sen jag först såg den.
* Xperia X10 verkar trevlig, speciellt med androidoerativet. Tyvärr saknar den xenonblixt som jag haft på de två sista mobilerna.
* HTC Desire verkar lite intressant. Ännu sämre kamera dock.
* Iphone 3GS har kass kamera, men det lilla jag testat med dem är grymt coolt. Denna har iaf videoinspelning (det har inte 3G har jag fattat som).
* Nokia n97 mini, hittar inte mkt användar omdömen om denna tyvärr :/.

4 kommentarer:

Jimmy sa...

Jag har beställt mej en HTC Desire. Iphone känns så 2009 :)

Wicked sa...

Iphone kommer nog med en intressant uppgradering i år.. ja måste pröva på d stuket en svänga.. nexus kommer väl med i år antar ja men knepigt val! Sony ericsson tänker ja inte köpa på många år igen, bara ett jävla strul hela tiden!

Martin sa...

Jimmy: Ja desiren verkar intressant, men X10:an är jag sugen på med. Ifånen är skön känsla i när man leker med den, men frågan är om jag tröttnar.

Wicke: Jag kommer inte vänta eftersom Tre redan snott min C905:a så det får bli en av telefonerna de har inne nu.
Jag gillar fortfarande SE, det är bara C905:an som strulat för mig av de tre jag haft de senaste 6 åren. Tror det beror på att det var en av de första som jag fick.

Ida sa...

Min är bra ! Den har inte strulat något speciellt vad jag kan komma på . visst har den väl hängts sig någon gång men vilken mobil gör inte de...dock kan jag inte komma på nåt större bekymmer.Kameran är ju kanon, funkar bra att surfa på... man kan ringa på den med. Dock har flera klagat på att jag inte hörs... men om de är för jag pratar tyst eller nåt med mobilen de vet jag ej ! En gång SE användare alltid SE användare.