onsdag 21 december 2011

Julklapp från jobbet.

Published with Blogger-droid v2.0.2

6 kommentarer:

Ida sa...

Och du är jätteglad ?!

Martin sa...

polerdukar är alltid bra att ha.....;-)

Ida sa...

Ha ha ! Rätt inställning

Mattias, NiTRO.SE sa...

Fast ni brukar väl få bra grejer.

Bosch prylar osv.

Jag (Ida) fick en ljusstake.. eller som jag råkade säga.

En sån där jävla ljusstake, när min närmsta chef frågade vad det var.
Sen ändrade jag mig till eller jag menar en "jätte fin" ljusstake. hehe

Jag blir alltid så avis på folk som får verktyg osv, men men det är ju tanken som räknas.

Martin sa...

knivar fick vi -08, en termos var det förra året. -09 minns jag inte vad det var.

på gamla jobbet fick vi ministereo ett år och en liten skruvdragare ett annat. det var bra prylar det!

Mattias, NiTRO.SE sa...

Okaaaj..