tisdag 13 december 2011

Mia har skaffat ett nytt åk!

Published with Blogger-droid v2.0.2

13 kommentarer:

G.C sa...

Är det en 9:5a?

Martin sa...

Ja, en 9-5 2,0t från 2004.

Känner ni någon som vill köpa en Peugeot får ni tipsa om våran!

Mattias, NiTRO.SE sa...

Snyggt, 04:a är det den faceliftad va? Eller vänta nu version 2 av 9-5 kom redan 02-03 va?

Sen kom glasögonen 07 eller något sånt, men den såg ju bara konstig ut.

Martin sa...

facelift ett kom nog kring 02-03 som du ska, sen har jag för mig att 06:an fick den hemska kromramen runt lyktorna. De som hade den här hade skaffat en sån (fast en 09:a).

Henke sa...

Sänder ett hej från BB i jkpg.
Vi mår bra, det har inte dragit igång på allvar än.

PS: 04 är bra då de har ändrat gasspjälet så inte turbon går sönder så lätt. Vi har en 04.

Ha det gött.

Martin sa...

Ni är kvar där? vi håller alla tummar att det går bra!

är inte eran en -05. det är senaste uppdateringen på vevhusventelationen på den. jag tror vi ligger en back. ska undersöka hur vår ser ut lite närmare. ev köpa ett uppdateringskitt.

Mattias, NiTRO.SE sa...

Hank: Tummen hålls även här..

Får du chansen kan du alltid provsmaka lite ultraljudsgel, finns inte mkt annat att roa sig med på bb tycker jag. Skulle vara att leta blodstänk på golvet, fast det är ju inte lika kul om man hittar något.

Henke sa...

Jo vi fick åka hem igår, men åkte in i går kväll vid 23:30.

Vår 9 är en 04.

Ska testa lite ultraljudsgel och blanda det sen med lustgas...

Det är rätt lugnt nu vi ligger o kollar på Jägarna 2 o myser.

Ha det gött!

Martin sa...

lustgasen provade jag. vilken helikopterfylla man fick av den. gelen missade jag att smaka på!

mys på nu

Mattias, NiTRO.SE sa...

Jag är nästan lite bitter över att jag aldrig fick testa lustgasen. :(

Hank, glöm inte att filma ditt experiment ifall de får oväntade effekter så kan man ju bli youtube kändis. :)

Skönt att ni har det bra.

Martin sa...

höll ida hårt i lustgasen? jag testade när mia inte behövde den och vi var ensamma. fick gå och sätta mig eftetåt. snurrade fint i skallen.

Mattias, NiTRO.SE sa...

Jag vågade nog bara inte.. satt med videokameran i högsta hugg för att få med allt lustgassvammel. Men ida va ganska vaken och höll käft precis hela tiden. :(

Martin sa...

ha ha :-)