fredag 5 november 2010

Dag två här i USA

Direkt efter frukosten kikade jag in på US Airways hemsida och såg att min väska var återfunnen och på väg till Savannah! Gott värre!

Åkte till bruket och det blev en lång dag utan att mycket blev uträttat.
07-19....man är lite seg efter det som vanligt.

Jag fattar inte hur det kan ta sån tid att göra nått här. Allt är så omständigt. Mexico var betydligt bättre. Där bad man om nått och det blev gjort snabbt iaf.
Här ska det skaffas intyg och skrivas papper, säkerhetsanalyser mm mm. Det tar evigheter att få en bult lossad!

När jag kom tillbaka till hotellet var min väska äntligen tillbaka. Självklart hade tullen öppnat den och de verkar ha haft sönder låset på väskan för jag kan inte låsa den nu iaf!

Kontrollkortet verkar vara intressant, det var uppslitet ut dess skyddsplast. Men iofs...med tanke på tonerkassetterna som fraktbolagen flög omkring med precis innan jag flög hit så förstår jag att det blev lite skraja när de såg kortet i scannern.

that's all for now folk's

4 kommentarer:

Mattias, NiTRO.SE sa...

Innan du börjar klä dig i vanliga kläder skulle vi vilja se en klassisk dagens outfit bild på dig iklädd Wallmart outfiten :)

Martin sa...

Ha ha det blir inget med det.

Mattias, NiTRO.SE sa...

Va de så illa? Cameltoe goes male eller? :)

Martin sa...

nej nej ha ha...det var bagy as hell!