söndag 4 juli 2010

filmdags!

Published with Blogger-droid v1.3.8

5 kommentarer:

Wicked sa...

får nog säga att den sög lite..

ida sa...

de är nog om man förväntar sig att de ska vara en hysteriskt rolig komedi. Filmen kanske ger en annorlunda känsla när man har ett eget litet barn. Jag tyckte den var söt. Får pungkula !

Martin sa...

Nja, jag hade förväntat mig mer.
Jobbigaste var när de fick avliva hunden. Det var helt klart starkaste scenerna i filmen.

Reklamen för filmen ljög rätt bra måste jag påpeka oxå!

ida sa...

lite kul var de ju när hanskulle impa på tjejen och började slå sönder salladen och hade sig

Martin sa...

Ja absolut. det fanns ett gäng roliga scener, men filmen som helhet kändes inte genomtänkt och saknade det mesta tyvärr. den slutade mitt i allt tycket jag oxå.