onsdag 21 juli 2010

Första jobbdagen

Fick ordning på mitt eurocard idag, eller det funkade när kortnumret användes, maskinen vägrar acceptera det. Hur som är hotellet betalt och det är skönt det.

Första dagen på bruket var aningen chokartad. de vill att jag ska ha allt klart på tre dagar. Det finns inte en chans i världen att jag ska klara det, men lovade att göra mitt bästa (f.ö tror det att jag är en start-upp:are).

Vad har jag lärt mig hittills då? Mexikanare är grymt trevliga och glada människor som ställer upp och hjälper till.

Kom hem till hotellet vid 20.30. Tog en snabb dusch och gick ner till restaurangen. Där testade jag mexikanska enchiladas. Det var riktigt gott. Nu är lö 22.06 och jag är dödstrött. Dags att slagga!

2 kommentarer:

Mattias, NiTRO.SE sa...

Skönt att dom inte är som Kineserna på Malaysia då :)

Martin sa...

he he ja verkligen!!