torsdag 29 juli 2010

N.Y.

Sitter på Newarks flygplats och väntar på mitt plan till München. Det ska lyfta om en timme.
Det blir plan tre av fyra som jag stiger på idag.

Igångkörningen igår gick åt skogen. Nu får nån annan städa upp efter mig och försöka få igång det.
Vid 19 lämnade jag SCA Papelera och åkte till hotellet. Tog en öl med en kanadensare som jobbar på bruket, checkade ut och tog en taxi till flygplatshotellet. Jag åkte på kvällen för att det skulle regna rejält på natten. Det var nog ett bra beslut. resan till Morelia tog ca 3,5 timmar. När jag åkte Morelia - Uruapan när jag kom till mexico tog det knappt två timmar.

Over and out. Imorgon förmiddag landar jag i sverige igen. Ska bli skönt att komma hem!

Hepp!

3 kommentarer:

Ida sa...

På newark har jag med varit. De enda jag kan minnas var kilometer köer in till passkontrollen. Välkommen hem igen och hoppas du har solen med dig tillbaka.

Maria sa...

Välkommen hem älskling! Du har varit saknad här hemma!

Martin sa...

Ida: Passkontroll slapp jag här, den hade jag i Huston. När jag kom hem hittade jag en lapp i resväskan att den amerikanska tullen hade rotat i min resväska.

Mia: Tack gumman, har saknat er med!